دختر زیبا


سلام عزیزم به وبم خوش اومدی خوش بگذره

 

 اي آسمان زيبا امشب دلم گرفته
         از هاي و هوي دنيا امشب دلم گرفته
                 يک سينه غرق مستي دارد هواي باران
                        از اين خراب رسوا امشب دلم گرفته
                                  امشب خيال دارم تا صبح گريه کردن
                                                  شرمنده ام خدايا امشب دلم گرفته
                                                           خون دل شکستن بر ديدگان تشنه
                                                  بايد شود هويدا امشب دلم گرفته
                                  ساقي عجب صفايي دارد پياله تو
                        پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته
               گفتي خيال بس کن فرمايشت متين است
        فردا به چشم اما امشب دلم گرفته
ا
مشب دلم گرفته امشب دلم گرفته



نظرات شما عزیزان:

محمدشفاجو
ساعت14:35---18 بهمن 1390
راستش فک نمیکردم انقد قشنق باشه
افرین
بازم سرک بزن


پریناز
ساعت13:55---10 بهمن 1390
سلام مری؟
منو شناختی؟>

.
.
.
.
.
.
.
.
یکم فک کن

.
.
.
.
.

هههه منم تورو نشناختم
صب کن بخونم ببینم چجریه وبت یه نظر دیگه هم میزارم صب کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|