دختر زیبا


سلام عزیزم به وبم خوش اومدی خوش بگذره

 

 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے از ازدحام این همه آدم دلم گرفتشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

 


شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے دلبسته ام نبودی و کم کم دلم گرفتشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

 


شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے از روز  اول خلقت به یک نگاهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

 


شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے دیوانه تو گشتم و از غم دلم گرفتشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

 


شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے پروانه شدی پر و بالم به باد رفتشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

 


شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے در حسرت نگاه تو در برزخ خودمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

 


شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے یک سیب هم نچیدم و ماندم دلم گرفتشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

 


شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے من خود، مقصر این ماجرا نبودمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

 


شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے از این همه لجاجت تو دلم گرفتشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

 



نظرات شما عزیزان:

کسری
ساعت16:10---29 بهمن 1390
سلام
مریم چندسالته؟؟
بام دوس میشی؟؟من16سالمه
اهل کجایی


sasy-16
ساعت18:46---27 بهمن 1390
سلام
چراکه نه


amirali
ساعت18:10---27 بهمن 1390
استقلال اینقدر افتخار داره حالش با اینا گرفته نمیشه

sasy-16
ساعت17:48---27 بهمن 1390
سلام
میتونیم هردومون باور کنیم
راستی من لینکت کردم،ممنون میشم لینکم کنی


sasy-16
ساعت17:25---27 بهمن 1390
سلام
ممنون که بهم سر زدی.
حالا جواب سوالت: اگه باور نداری میتونی منو نمونه قرار بدی.
فک کنم دخترا عاشق نمیشن چون من دلشکستم


amirali
ساعت12:35---27 بهمن 1390
سلام گلی جان
وبتو خیلی دوس دارم
بهم سر بزن
تبادل لینک مینمایم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|