دختر زیبا


سلام عزیزم به وبم خوش اومدی خوش بگذره

 

   خدایا دستم به آسمانت نمیرسد اما تو دستت به  زمین میرسد"بلندم کن"

غروب فرصت خوبی برای دیدن بود.

دریغ چشم تو ازاین کرانه ها سیر است.

هزار باربرایت سروده ام اما. غزل برای توتنگ است دست وپا گیر است

توبا با دعای توسل گذشتی ازپاییز به استخاره نشستیم ما دگردیر است

نه من نه تو نه غزل هیچکس مقصر نیست. گناه زردی ما روی دوش تقدیر است

اگه بشه امروز میخوام برم میخوام برم فکر کنم چیکارا کردمو چیکارا میخوام بکنم . میخوام تنها باشم برم یه جایی بشینم یه جای تاریک خاموش اصلا گوشیمم خاموش کنم که کسی خلوتمو بهم نزنه باید تکلیفمو با خودم روشن کنم  . اصلا فکرم کار نمیکنه کاش رفته بودم مسافرت



نظرات شما عزیزان:

یک مرد
ساعت19:42---8 بهمن 1390
فدای تنهاییات فدای دل نگرانی هات فدای تو که فکر می کنی هیچ کس دردهاتو نمی فهمه قشنگم کسایی هستن بهتر از خودت رنج هاتو می بینن و درک می کنن.تو تنها نیستی.امشب گوشه ای از قلب من برای دلتنگی تو خواهد تپید.مطالعتو در مورد این افسردگی های دوران جوانی بیشتر کن.به من که کمک کرد بهتر خودمو بشناسم.مواظب باش این دلتنگی باعث نشه در دام محبت دروغینی گرفتار شی.قدر خودتو بدون.من می دونم چه رنجی می کشی قشنگم.مواظب خودت باش.خیلی خیلی.چون هرکسی لیاقت شنیدن درددلهاتو نداره.قشنگم من تورو می فهمم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|