دختر زیبا


سلام عزیزم به وبم خوش اومدی خوش بگذره

  هنوز وقتی بارون میاد دلم عشق تو رو میخواد  

 

                                   میگم به هر قطره بارون که به دیدنم بیان

                                            عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

ز هوشیاران عالم هر که را دیدم غمی دارد

                                       دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد

                                          عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

سفر کردم که از یادم بری دیدم نمیشه

                                     آخه عشق یک عاشق با ندیدن کم نمیشه

                                         عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی  

پری بودی و با ما ناز کردی

                                          به ناز و عشوه عشق آغاز کردی



نظرات شما عزیزان:

Hamid
ساعت20:18---11 بهمن 1390
salam maryam joooooooooooon.saite maloosi dari...jomlehaye ghashangi neveshti....age mishe be sate manm ye sar bezan..merc........boooooouuus...

مریــــــــــم -دختــــــــران آفتاب
ساعت20:12---11 بهمن 1390
سلام به مریم عزیزم
خانمی وبتو خیلی دوست دارم
جملات زیبا و دلنشین
عزیزم من با اجازه لینکت کردم
میبوسمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|