دختر زیبا


سلام عزیزم به وبم خوش اومدی خوش بگذره

آغوشت رآ بـآز کن !

کـ پنـآه آورده اَم بـه آن

بـرآے ِ گـذرآنـدن ِ روزهـــآیے کـ ِ 

حَجــم ِ پــر از نبودتــ ،

حتــے بــر خوآب هآیـم هم ، سآیـه مے انــدآزـد



نظرات شما عزیزان:

western-boys
ساعت14:18---16 تير 1391
سلام مریم جون
حتما یه سر به وبلاگم بزن چون آدرس وب جدیدم رو توش درج کردم
من تو وب جدید لینکت کردم
تو هم آدرس وب جدیدمو به جای قبلی لینک کن[قلب][بوسه]


mohammad
ساعت19:48---14 تير 1391
چی منظورتو نگرفتم

امیرحسین
ساعت14:37---14 تير 1391
سلام چطوری خوبی چه خبر ؟ انگار من بهت سر نزنم تو هم قید رفاقت رو میزنی ها . . .
بابا دلمون گرفت ، بیا چراغ وبلاگمون رو روشن کن .


امیرحسین
ساعت0:15---6 تير 1391
وای من دلم پوسید پس کی به من سر میزنی البته اگه مایل بودید بازم معذرت میخام

mohammad
ساعت11:35---27 خرداد 1391
سلام وبت خوبه نظر برا لینک کردن هم دیگه چیه؟

حامد
ساعت19:26---24 خرداد 1391
سلام علیکم ابجی خانوم
ابجی ماکم سعادتیم یاشما بالا نشینین
که دیگه بمون سرنمیزنین
تشریف بفرمایین محفل ما
بیاین ها
دم شماگرم


حامد
ساعت19:56---20 خرداد 1391
سلام ابجی خانوم
دم شما گرم
باشه اما به مولا این رسمش نیست
که ما ازوبلاگتون تعریف تمجید کنیم
اونوقت شوما...
دم شما گرم
درهر صورت ممنون که سرزدی


حامد
ساعت19:29---20 خرداد 1391
سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی دارین
دوست داشتین بهماهم سربزنین
فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|