دختر زیبا


سلام عزیزم به وبم خوش اومدی خوش بگذره

و نمناک

 
 دوستت دارم

 

 
قسم به صدایی که درونش لرزش بغض نهفته است
 
 
 دوستت دارم 
 
 قسم به دستانی که تا به صبح تو را به پروردگار خواهش میکند
 
 
 دوستت دارم 
 
قسم به پا هایی که جز تو در پی هیچ قدم نمیگذارند  
 
دوستت دارم  
 
 
قسم به دلی که از عشقت همواره در تلاطم است
 
 
 دوستت دارم 
 
 قسم به ذهنی که خاطره ات را به قیمت تمام دنیا نمی فروشد
 
 
 دوستت دارم 
 
 و قسم به عشق       دوستت دارم
 
 



نظرات شما عزیزان:

کژال
ساعت20:59---6 اسفند 1391
قشنگ بود

saeed
ساعت23:35---3 اسفند 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری

saeed
ساعت23:34---3 اسفند 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|