دختر زیبا


سلام عزیزم به وبم خوش اومدی خوش بگذره

سوسو گزدی بو ائل لری با اشتیاق از میان ایل‌ها گذر کرده

تل تل دوزدوم من گول لری گل‌ها را به زیبایی چیدم

باخا یولا لارا همین‌طور که به راه‌ها خیره شده‌ام

اختاریرام سنی من به دنبال تو می‌گردم

شیرین سوزوم گلمدین ای شیرین سخن نیامدی

ایکی گوزوم گلمدین ای چشمان من نیامدی

کونول و ریپ سودیگیم یار یار و دلداده عزیزم

هارا گالدین گلمدین کجا ماندی که نیامدی

ایلک باهار گلدی دورنالار گلدی اولین بهار آمد درناها آمدند

تکجه من گلیپ چیخمارین فقط تو نیامدی

هارا گالمیسان کجا مانده‌ای

سن سیز کونولوم اوی یاز اودلانا بدون تو ای یار خانه دل در حال سوختن است

تزگل قلبیم دوزمیر یار هجرانا بدون تو ای یار قلبم طاقت هجران ندارد

 
 



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت19:41---19 تير 1391
سلام بیا سر بزن دوست دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|