دختر زیبا


سلام عزیزم به وبم خوش اومدی خوش بگذره

دیگر منتظر نیستم که بر گردی...دیگر راهم را عوض کرده ام...دیگر میخواهم فراموشت کنم...دارم از تمامی خاطراتت فاصله میگیرم...همه را پشت سر گذاشتم... حتی خودم را

تصاویر عاشقانه
 

 

 از کنارم میگذشتی...عقل و جانم باد برد...
عقل و روح و جان فدا...عشق منو از یاد برد...

 

 



نظرات شما عزیزان:

BARAN
ساعت10:54---4 شهريور 1391
SALAM MARYAM JOOOOONI.
BEHEM SAR BEZAN O NAZAR BEDE.
VEBET TOPE.


الهه شرقی
ساعت18:37---25 مرداد 1391
سلام مریم گلی من لینکت کردم اما تو......

امیر خادم
ساعت19:19---25 تير 1391
اي دل ســاده بکــش درد کـه حقت اين است
از زمانـــه بشـو دل ســرد کـه حقت اين است
هر چــه گفتـــم مشــو عـاشق نشنيدي حالا
همچــو پائيــــز بشــو زرد کـه حقت اين است


tarafdarane sardar
ساعت19:29---21 تير 1391
salam mer30 ali bod age gabel donestin be www.sardar_music.loxblog.com ye sari bezanid akhe aga sardar az khanande haye kam seno sale montazeretonim shayad baham hamkari kardim haaaaaa .. az tarafe tarafdaran sardar

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|